Home Sweet Room ??

Assalamualaikum...

Finally, exam final aku pun dah habis dan kini aku telah menjadi penganggur terhormat dekat rumah. Aku pun dah tak tahu nak merancang aktiviti apa lagi dekat rumah ni but aku rasa maybe makan tudur je kot. Hehehe..tak pe lah asalkan aktiviti.

But, ada something yang aku tak boleh lupa. Kenangan-kenangan di Kolej Matrikulasi Perak (KMPk).
Aku rasa setahun tu sekejap sangat. Walaupun pada asalnya aku tak dapat terima kenyataan yang aku akan duduk di asrama, tapi akhirnya ia membawa satu memori yang indah buat aku.



Kolej kediaman Seri Teja T3.10. Ini lah room yang banyak menyimpan kenangan pahit dan manis kami berempat aku, Shaa, Wawa dan Ajan. Kami bakal merindui bilik ni. Puasa sama-sama kat sini, bangun pagi sahur sama-sama kat sini and...ponteng kelas pun sama-sama. Hehehe. 

Bila lagi pulak ye kita dapat bersama-sama balik. Aku amat merindui telatah kalian walaupun tidak sampai 24 jam kita berpisah. Andai ada jodoh dan pertemuan aku harap kita akan jumpa lagi. Semoga persahabatan  kita sentiasa diredhai Allah S.W.T :)


No comments: